Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Η ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗ ΑΝΘΡΩΠΟΛΟΓΙΑ ΣΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΜΥΣΣΗΣ - ΠΕΡΙ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗΣ ΤΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ
κερδίστε 2,00 €
Συνήθως αποστέλλεται εντός 10 εργάσιμων ημερών (προϋπόθεση στοκ προμηθευτή)
Κωδικός είδους : |
005.5868 |
Βάρος : |
0.652 kg |
|
Συγγραφέας : |
Εκδότης : |
|||
Διαστάσεις : |
17x24 |
Εξώφυλλο : |
Μαλακό |
|
Σελίδες : |
290 |
Barcode : |
9789606124198 |
|
ISBN : |
978-960-612-419-8 |
Ετος κυκλοφορίας : |
2022 |
Περιγραφή
Κύριο γνώρισμα της προσωπικότητας του Γρηγορίου Νύσσης, είναι η φιλοσοφική και επιστημονική του κατάρτιση, που φαίνεται από τη χρησιμοποίηση με άνεση ιατρικών, κοσμολογικών και ψυχολογικών γνώσεων της εποχής του, γεγονός που τον καθιστά, για όσους αναζητούν την αληθινή παιδεία και την ουσιαστική διαμόρφωση του ήθους των παιδαγωγούμενων, παράδειγμα αληθινού Παιδαγωγού και Δασκάλου. Η φιλοσοφική διανόηση του Γρηγορίου Νύσσης, αποτελεί, στο σύνολό της, σημείο αναφοράς και ανεξάντλητη πηγή γνώσεων για κάθε συνειδητοποιημένο παιδαγωγό και Εκπαιδευτικό.. Η φιλοσοφία του ταυτίζεται με την παιδεία. Η φιλοσοφική και παιδαγωγική διανόηση του Γρηγορίου Νύσσης στο «Περί κατασκευής Ανθρώπου» έργο του συναντά τις απόψεις και τις θέσεις της σύγχρονης παιδαγωγικής, όπου κέντρο αποτελεί ο 'Ανθρωπος. Όταν λοιπόν φιλοσοφεί για τον άνθρωπο, τον κόσμο και την παιδεία, δεν αερολογεί ούτε πολυλογεί ανούσια, αλλά πλησιάζει την πραγματικότητα, όπως έχει ερμηνευτεί από την επιστήμη της εποχής του, δίνοντας ιδιαίτερη σημασία στην προσωπική ελευθερία του παιδαγωγουμένου, στον σεβασμό της διαφορετικότητας και στην ελεύθερη διακίνηση των ιδεών. Βασικό δομικό στοιχείο της περί παιδείας διανόησης του Γρηγορίου Νύσσης, αποτελεί η αντίληψη περί δημιουργίας προτύπων. Είναι διάχυτες οι πλατωνικές ιδέες περί παιδείας, οι οποίες αποτελούν τις γενικότερες περί παιδείας αντιλήψεις του. Η φιλοσοφική διανόηση του Γρηγορίου Νύσσης, όπως αυτή αποτυπώνεται στο «Περί Κατασκευής Ανθρώπου» έργο του, τολμούμε να πούμε ότι ταυτίζεται με την περί παιδείας του ανθρώπου φιλοσοφία.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|