Βιβλία
- Αρχαία Κείμενα
- Βιογραφίες & Μαρτυρίες
- Γλωσσολογία & Σημειολογία
- Γραμματολογία & Λογοτεχνικό Δοκίμιο
- Γυναίκα - Μητρότητα - Εγκυμοσύνη
- Διατροφή, Βότανα & Υγεία
- Δίκαιο
- Εγκυκλοπαίδειες
- Επιστήμες
- Θρησκείες - Θεολογία
- Ιατρική
- Ιστορία
- Κοινωνιολογία - ΜΜΕ - Δημοσιογραφία
- Λαογραφία - Εθνολογία - Οδοιπορικά - Ταξίδια - Ανακαλύψεις
- Λεξικά
- Λογοτεχνία
- Μαγειρική & Οινολογία
- Μελέτες, Δοκίμια
- Μεταφυσική - Εσωτερισμός - Αναζήτηση
- Ξενόγλωσσα
- Οικονομία - Μάνατζμεντ
- Παιδαγωγική Επιστήμη
- Παιδικά & Νεανικά Βιβλία
- Περιοδικά - Κόμικς - Γελοιογραφίες - Χιούμορ
- Πληροφορική
- Πολιτική - Διεθνείς Σχέσεις
- Συμπληρωματική Ιατρική
- Σχολικά Βιβλία Οργανισμού
- Σχολικά Βοηθήματα
- Ταξιδιωτικοί Οδηγοί & Χάρτες
- Τέχνες
- Τεχνολογία
- Φιλοσοφία - Φιλοσοφικό Δοκίμιο
- Φύση - Περιβάλλον - Οικολογία
- Χόμπυ - Αθλητισμός
- Ψυχολογία - Ψυχιατρική - Ψυχανάλυση
Περιγραφή
Υποστηρίζεται ότι οι εταίρες ήταν πιο μορφωμένες και καλλιεργημένες από τις νόμιμες γυναίκες των Αθηναίων. Αυτή η άποψη δεν τεκμηριώνεται επαρκώς από τις αρχαίες αναφορές, οι εταίρες ωστόσο ζούσαν ελεύθερες, όσο σχετικό είναι αυτό σε κάθε ιστορική περίοδο, διακονώντας την πάνδημη Αφροδίτη. Στις περίφημες επιστολές του Αλκίφρονα από τον 2ο μ.Χ. αιώνα γνωρίζουμε τον ιδιότυπο κόσμο τους, τα προβλήματά τους, παρακολουθούμε τα αισθήματά τους, τον τρόπο ζωής τους αλλά και την εξάρτησή τους από έναν μόνιμο ή περιστασιακό εραστή. Η εκ διαμέτρου αντίθετη με τα σημερινά ηθικά δεδομένα αντίληψη της αγάπης, της συντροφικότητας και των ερωτικών σχέσεων οφείλει ασφαλώς να ληφθεί υπόψη για την κατανόηση εκείνης της εποχής, που ίσως όμως και να μην είναι τόσο μακρινή όσο τη φανταζόμαστε.
Για να γράψετε την κριτική σας θα πρέπει να συνδεθείτε ως χρήστης συμπληρόνωντας την διπλανή φόρμα.. Ξεχάσατε τον κωδικό; Νέος λογαριασμός; |
|